Informacje o zwrotach:


Odstąpienie od umowy (zakupu) będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy gdy towar zostanie odesłany z dokumentem zakupu (faktura bądź paragon), kompletną zawartością, a produkt nie będzie nosił śladów użytkowania. W sytuacji kiedy kupujący rezygnuje z towaru, chce go zwrócić, bądź nie odbierze paczki, może zostać obciążony kosztami przesyłki. Sprzedający może domagać się zwrotu kosztów jakie poniósł za wysyłkę towaru. Ze względów bezpieczeństwa towar najlepiej zwracać w oryginalnym opakowaniu.


Dokumenty sprzedaży:


Faktury VAT wystawiane są w postaci elektronicznej bez podpisu. Klient zakupując przedmiot wyraża zgodę na przesłanie faktury drogą mailową.


Reklamacje:


Pamiętaj! Rozpakowanie przesyłki przy kurierze znacznie ułatwi Ci ewentualną reklamację uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu.

W takich sytuacjach konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem.

Zasady procedury reklamacyjnej uszkodzonego lub wadliwego przedmiotu.
1)Pobierz wniosek reklamacyjny link
2)Wypełnij go i podpisz
3)Prześlij na adres reklamacje@bankietowo.pl
  • Wniosek reklamacyjny
  • Zdjęcia reklamowanego produktu
  • Skan dokumentu zakupu
  • Protokół szkody spisany z kurierem *(Jeśli towar został uszkodzony w trakcie transportu.)

  • Ważne: Reklamacja zostanie przyjęta tylko po spełnieniu powyższych kroków. Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

    Uwaga! Towar można reklamować tylko w czasie trwania gwarancji. (2/3 lata w zależności od produktu.)