Informacje o zwrotach:


Odstąpienie od umowy (zakupu) będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy gdy towar zostanie odesłany z dokumentem zakupu (faktura bądź paragon), kompletną zawartością, a produkt nie będzie nosił śladów użytkowania. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@bankietowo.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Centrum dystrybucji FlexLSPark Logistyczny P3 Budynek nr. 9 Ul. Pass 20k, 05-870 Blonie. W sytuacji kiedy kupujący rezygnuje z towaru, chce go zwrócić, bądź nie odbierze paczki, może zostać obciążony kosztami przesyłki. Ze względów bezpieczeństwa towar najlepiej zwracać w oryginalnym opakowaniu. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.


Dokumenty sprzedaży:


Faktury VAT wystawiane są w postaci elektronicznej bez podpisu. Klient zakupując przedmiot wyraża zgodę na przesłanie faktury drogą mailową.


Reklamacje:


Pamiętaj! Rozpakowanie przesyłki przy kurierze znacznie ułatwi Ci ewentualną reklamację uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu.

W takich sytuacjach konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem.

Zasady procedury reklamacyjnej uszkodzonego lub wadliwego przedmiotu.
1)Pobierz wniosek reklamacyjny link
2)Wypełnij go i podpisz
3)Prześlij na adres reklamacje@bankietowo.pl
  • Wniosek reklamacyjny
  • Zdjęcia reklamowanego produktu
  • Skan dokumentu zakupu
  • Protokół szkody spisany z kurierem *(Jeśli towar został uszkodzony w trakcie transportu.)

  • Ważne: Reklamacja zostanie przyjęta tylko po spełnieniu powyższych kroków. Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

    Uwaga! Towar można reklamować tylko w czasie trwania gwarancji. (2/3 lata w zależności od produktu.) W przypadku odebrania uszkodzonego towaru podczas transportu, klient zobowiązany jest do spisania protokołu szkody z kurierem w terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki. Następnie Kupujący w ciągu kolejnych 5dni ma obowiązek przesłać drogą mailową protokół szkody do Sprzedającego. Po przekroczeniu w/w terminów reklamacja nie zostanie uznana.