ZAMÓWIENIA MEBLI PRZEZ JEDNOSTKI BUDŻETOWE

Zakupy krzeseł i stołów przez jednostki budżetowe mogą być częścią standardowej procedury zamówień publicznych lub przetargów, w zależności od wartości zamówienia i przepisów. Pierwszym krokiem jest dokładne określenie potrzeb dotyczących krzeseł i stołów, takich jak ilość, jakość, specyfikacje techniczne oraz wszelkie szczególne wymagania. Te informacje zostaną uwzględnione w dokumentacji zamówienia. Wychodząc naprzeciw takim jednostkom jak Ochotnicza straż pożarna, Koła Gospodyń wiejskich, Urzędy Gmin prezentujemy jak w łatwy i szybki sposób złożyć zamówienie.

PROCEDURA ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA PRZEZ JEDNOSTKI BUDŻETOWE

Procedura złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności jest często stosowana w celu umożliwienia jednostkom budżetowym dokonania zakupu towarów, bez konieczności opłacenia przed dostawa lecz w późniejszym terminie – takie zamówienie uprawnia jednostkę budżetową do otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności maksymalnie do 21 dni. Istnieje także możliwość wystawienia faktury proformy, następnie po zaksięgowaniu wpłaty zlecana jest wysyłka zamówienia, a także wysyłana jest faktura końcowa.

Jeżeli chcą Państwo uzyskać ofertę na dany asortyment w celu przedstawienia jej płatnikowi, oczywiście prosimy o wysłanie zapytania na adres biuro@bankietowo.pl .

 

Oto ogólny przewodnik krok po kroku dotyczący takiej procedury:

 

1) Przygotowanie Dokumentacji Zamówienia:

Rozpoczynamy od przygotowania dokumentacji zamówienia, która zawiera specyfikację techniczną, warunki umowy oraz informacje o odroczonym terminie płatności. Poniżej znajduje się szablon do pobrania w celu uzupełnienia  TUTAJ

| word

wersja edytowalna *doc (word)

| file-type-154870_1280

wersja nieedytowalna *pdf)

Zamówienie powinno zawierać:

  1. Dane nabywcy
  2. Dane odbiorcy
  3. Adres doręczenia (pełny, z nazwą placówki i osobą kontaktową)
  4. Numer telefonu osoby kontaktowej
  5. Spis zamawianych produktów oraz ceny.
  6. Termin realizacji zamówienia.
  7. Podpis i pieczątka płatnika

 

2) Sposób przesłania dokumentów

Zamówienie należy przesłać w formie skanu na adres mailowy : biuro@bankietowo.pl. Wszelkie umowy i protokoły odbiorów również należy przesłać na powyższy adres mailowy.

3) Realizacja Zamówienia:

Realizacja zamówienia jest zgodna z umową, zazwyczaj kilka dni od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień przestrzegając ustalonych terminów dostaw.

4) Płatność Zgodnie z Umową:

Po wystawieniu faktury sprzedaży z terminem płatności, prosimy o dokonanie płatności zgodnie z umową i wyznaczonym terminem na fakturze na nr konta podany na fakturze i umowie.

5) Nasze dane:

Dane kontaktowe:

Dane identyfikacyjne sprzedającego:

 

Najczęściej wybierane produkty: