ZAMÓWIENIA MEBLI PRZEZ JEDNOSTKI BUDŻETOWE
Zakupy krzeseł i stołów przez jednostki budżetowe mogą być częścią standardowej procedury zamówień publicznych lub przetargów, w zależności od wartości zamówienia i przepisów. Pierwszym krokiem jest dokładne określenie potrzeb dotyczących krzeseł i stołów, takich jak ilość, jakość, specyfikacje techniczne oraz wszelkie szczególne wymagania. Te informacje zostaną uwzględnione w dokumentacji zamówienia. Wychodząc naprzeciw takim jednostkom jak Ochotnicza straż pożarna, Koła Gospodyń wiejskich, Urzędy Gmin prezentujemy jak w łatwy i szybki sposób złożyć zamówienie.
PROCEDURA ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA PRZEZ JEDNOSTKI BUDŻETOWE
Procedura złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności jest często stosowana w celu umożliwienia jednostkom budżetowym dokonania zakupu towarów, bez konieczności opłacenia przed dostawa lecz w późniejszym terminie – takie zamówienie uprawnia jednostkę budżetową do otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności maksymalnie do 21 dni. Istnieje także możliwość wystawienia faktury proformy, następnie po zaksięgowaniu wpłaty zlecana jest wysyłka zamówienia, a także wysyłana jest faktura końcowa.
Jeżeli chcą Państwo uzyskać ofertę na dany asortyment w celu przedstawienia jej płatnikowi, oczywiście prosimy o wysłanie zapytania na adres biuro@bankietowo.pl .
Oto ogólny przewodnik krok po kroku dotyczący takiej procedury:
1) Przygotowanie Dokumentacji Zamówienia:
Rozpoczynamy od przygotowania dokumentacji zamówienia, która zawiera specyfikację techniczną, warunki umowy oraz informacje o odroczonym terminie płatności. Poniżej znajduje się szablon do pobrania w celu uzupełnienia TUTAJ
Zamówienie powinno zawierać:
- Dane nabywcy
- Dane odbiorcy
- Adres doręczenia (pełny, z nazwą placówki i osobą kontaktową)
- Numer telefonu osoby kontaktowej
- Spis zamawianych produktów oraz ceny.
- Termin realizacji zamówienia.
- Podpis i pieczątka płatnika
2) Sposób przesłania dokumentów
Zamówienie należy przesłać w formie skanu na adres mailowy : biuro@bankietowo.pl. Wszelkie umowy i protokoły odbiorów również należy przesłać na powyższy adres mailowy.
3) Realizacja Zamówienia:
Realizacja zamówienia jest zgodna z umową, zazwyczaj kilka dni od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień przestrzegając ustalonych terminów dostaw.
4) Płatność Zgodnie z Umową:
Po wystawieniu faktury sprzedaży z terminem płatności, prosimy o dokonanie płatności zgodnie z umową i wyznaczonym terminem na fakturze na nr konta podany na fakturze i umowie.
5) Nasze dane:
Dane kontaktowe:
-
- Numer telefonu sprzedającego: 662 994 172
- Adres e-mail sprzedającego: biuro@bankietowo.pl
- Dane osoby kontaktowej w firmie, jeśli to konieczne: Oliwia Wiśniewska
Dane identyfikacyjne sprzedającego:
-
- Nazwa firmy lub indywidualnego sprzedawcy: Arpex Artur Jastrzębski
- Adres siedziby firmy: Narbutta 24/18, 02-541 Warszawa
- Numer identyfikacji podatkowej (NIP lub inny odpowiedni identyfikator podatkowy) 5210326727
Najczęściej wybierane produkty: